Sok kiváló termék és szolgáltatás nem éri el a vásárlókat, mert nincs mögötte hatékony marketing. A marketing nem csak reklám – sokkal inkább az a híd, amely összeköti a vállalkozást az ügyfelekkel. Magyarországon is igaz, hogy a jó marketing sokszor többet számít, mint maga a termék.
A marketing stratégia része lehet a tartalomkészítés, közösségi média, fizetett hirdetések (pl. Facebook Ads vagy Google Ads), eseménymarketing, influencer együttműködés és még sok más. A kulcs az, hogy a célcsoport igényeire szabjuk az üzenetet, és rendszeresen kommunikáljunk.
Különösen kisvállalkozóknak lehet nagy előrelépés egy jól célzott kampány. Egy kis költségvetésű, de kreatív marketingakció akár sokszoros megtérülést hozhat. Ugyanakkor fontos mérni az eredményeket: hány látogatót, ajánlatkérést, vásárlást hozott a kampány?
A magyar piac egyre nyitottabb a digitális megoldásokra, ezért a folyamatos online jelenlét és az adatalapú döntéshozás alapkövetelmény. Egy vállalkozás nem lehet sikeres ho